پـــ نـــه پـــ (2)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 آذر 1393
بازدید : 84
نویسنده : TAROKH

آيفون تصويري خونمون رو زدم مامانم برداشته ميگه سعيد تويي؟

ميگم پـَـــ نــه پـَـــ من مامور منکراتم لطفا درو باز کنيد ميخام بيام حجابتونو چک کنم.

 

 

 

 

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه،
يارو زده به شيشه ميگه آقا شما هم مي‌خواي گاز بزني‌؟
پَـــ نَ‌‌ پَـــ من مي‌خوام ليس بزنم...

 

 

 

 

 

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی,

یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم!

 

 

 

 

 

سر کلاس معارف بودیم

وسط امتحان کتاب باز کردم

بغلیم گفت تقلب می کنی؟

گفتم پ نــه پ  دارم درس می خونم!

 

 

 

 

 

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم

یارو میپرسه نذریه؟

میگم پ نه پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!

 

 

 

 

 

رفتیم رستوران

گارسون : چیزی میل دارین

من :پ نه پ  اومدیم ببینیم اگه تو اشپزخونه چیزی کم دارین بریم بگیریم!

 

 

 

 

 

یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه

صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟

پ نــه پ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتم بیای باهم بخوریم !

 

 

 

 

 

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم

طرف میگه 1 نفر

میگم  پ نه پ 2 نفر حساب کن خور زوخان هم هست!

 

 

 

 

 

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم

بابام میگه : میری بنزین بزنی؟

پ نــه پ دارم میرم آب هویچ بزنم نور چراغاش زیاد شه!





:: برچسب‌ها: پـــ نـــه پـــ , جوک , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید.

نظر شما در مورد وبلاگم چیه؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان SMS و آدرس supersms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 1209
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



شارژر همراه پاور بانک

RSS

Powered By
loxblog.Com